ტოპ 10 ფაქტი ტელეყურების შესახებ
- სატელევიზიო აუდიტორიის 6% ოჯახში მისული სტუმარია.
- სატელევიზიო ყურების 13%-ს დროში წანაცვლებული ყურება (გადახვევა) წარმოადგენს.
- სატელევიზიო რეკლამის ყველაზე დიდი წილი ტკბილ გაზიან სასმელებს უკავია, ხოლო მეორე ადგილს ონლაინ კაზინოები იკავებენ.
- სატელევიზიო გადაცემებში ყველაზე დიდი წილი (23%) მხატვრულ ფილმებს უკავია.
- ტელეყურებისას ყველაზე დიდი დრო სერიალებს ეთმობა.
- რეგიონულ ტელევიზიებზე გასული მხატვრული ფილმების ნახევარზე მეტი (51%) ქართული მხატვრული ფილმებია.
- სატელევიზიო ყურებას ახასიათებს სეზონურობა. წლის განმავლობაში ყველაზე მაღალ ნიშნულს აღწევს იანვარ-თებერვალში, ხოლო ყველაზე დაბალი სიხშირის ყურება ფიქსირდება ივლისი-აგვისტოს თვეებში.
- ტელევიზორს ყველაზე ნაკლებად ოთხშაბათ დღეს უყურებენ, ხოლო ყველაზე მეტს - კვირა დღეს.
- სპორტული ჟანრის მაყურებლის ერთ მესამედზე მეტი ქალბატონები არიან.
- დღის განმავლობაში ტელევიზორს ყველაზე მეტი მაყურებელი 21 საათიდან 23 საათამდე უყურებს.
მონაცემები წარმოადგენს „ტრი მედია ინტელიჯენსის“ მიერ საქართველოს 7 ქალაქში (თბილისი, რუსთავი, გორი, ქუთაისი, ზუგდიდი, ბათუმი, ფოთი) ტელეყურების გაზომვის ოფიციალურ შედეგებს 2019 წლის მონაცემებით.
By სოფიო ლეჟავაOn 17 March, 2020