სარეკლამო რგოლების განთავსების მიხედვით, სილამაზისა და თავის მოვლის კატეგორიაში 2018 წლიდან 2022 წლის 21 ივნისის ჩათვლით PROCTER & GAMBLE-ი, L'OREAL-ი და GLAXOSMITHKLINE-ი ლიდერობენ.
სარეკლამო რგოლების განთავსების მიხედვით, სილამაზისა და თავის მოვლის კატეგორიაში 2018 წლიდან 2022 წლის 21 ივნისის ჩათვლით PROCTER & GAMBLE-ი, L'OREAL-ი და GLAXOSMITHKLINE-ი ლიდერობენ.
"სეტანტა სპორტ 1"-მა 7 სექტემბერს არხების ტოპეულში მეოთხე ადგილი დაიკავა წუთში საშუალოდ 18 ათასი მაყურებლით.
მატჩის მიმდინარეობისას მთლიანი სატელევიზიო ყურების 11% „საზოგადოებრივიმაუწყებლისპირველარხზე“ იყომიმართული.